svētdiena, 2010. gada 24. janvāris

Carlsbad 1/2 Marathon

Šī nedēļa atnāca ar pamatīgu lietu un jau ap 2dienas vakaru sapratu, ka ierasto 7dienas garo treniņu pa piemājas Los Penasquitos kanjonu skriet nevarēs, jo tas būs applūdis. Pagājušo reizi, kad skrēju pēc neliela lietus apejot ūdeni krūmos norāvos Poison Oak un tas lika manīt vēl mēnesi pēc tam.
Par laimi 3dien Pedro man paziņoja, ka viņš tomēr neskries Carlsbad 1/2 Marathon un es varu skriet viņa vietā. Tad nu es šo iespēju arī izmantoju.
Diemžēl pieteikumā viņš bija norādījis paredzēto laiku 2h un man nācās startēt no wave 4, kas nozīmēja, ka man priekšā būs ap 3000 cilvēku un visi ātrie skrējēji jau būs gabalā, kad es tikai sākšu. Tā arī pārkāpu starta līniju 6min pēc pirmajiem un visu distanci tikai apdzinu. Sākumā gāja diezgan viegli un pat cerēju iet uz 1:20, bet vienam visu laiku turot tempu bija grutāk nekā biju domājis, tāpēc rezultātā sanāca 1:22:39 un 36. vieta. Vēl smieklīgi, ka uz numura bija printēti vārdi un man tad vairākas reizes nācās dzirdēt Good job, Pedro! :D
Ņujorkas labo emociju iespaidā un o-sacensību trūkuma dēļ esmu te pavilcies uz skriešanu un kā šī pavasara mērķi sev izvirzījis La Jolla Half Marathon, kur gribētos noskriet ap 1:18, tāpēc tagad vismaz skaidrs kur esmu jeb cik daudz atpalieku.


Nav komentāru: