piektdiena, 2011. gada 11. februāris

kas notiek?

pēdējos mēnešos dzīve rit strauji.. tik strauji, ka nebija laika apstāties un pastāstīt.
ziema vispār priekš manis ir tāds lielo darbu laiks, kad viegli ir kārtīgi atstrādāt priekš labas atpūtas vasarā.. arī par trenēšanos domājot - man nekad nav paticis trenēties daudz citos gadalaikos un tāpēc labākā forma vienmēr bijusi tieši pavasarī. šogad, pēc divu gadu dzīvošanas vienā gada laikā, es sākumā baigi priecājos par lielisko ziemu un slēpošanas iespējām, bet šobrīd jau jāsaka, ka nevaru sagaidīt, kad sniegs nokusīs un atkal zem kājām varēs just zemi. krājot kilometrus iekšā lēnām aug vēlme kārtīgi noplosīties un izlikt sevi mežā bez sniega. to domājams varēšu izdarīt pavisam drīz - Antalya O-days ietvaros, kur piedalīsies arī Latvijas pirmās raķetes.
vēl ir daži patīkami jaunumi - esmu ieguvis jaunas mājas mežciemā, kas ir nieka 10 min attālumā no mana darba. tas nozīmē, ka aptuveni stundu, ko parasti pavadīju mašīnā starp mārupi un teiku tagad varēšu veltīt kaut kam patīkamākam.. piemēram skriešanai, ko pēdējā laikā izbaudu gandrīz katru dienu (it īpaši pēc slēpju nūjas salaušanas) un tāpēc esmu arī nolēmis sagatavoties pavasara orientēšanās sezonai. gada otrajā pusē gan visdrīzāk došos atkal pāri okeānam, lai tur pabeigtu to, kas palika neizdarīts. tikko pabeidzu rakstīt savu doktora darbu un iesniedzu attiecīgajā padomē izskatīšanai.. ja lietas ies kā tām vajadzētu, tad visdrīzāk jau maijā rakstot manu vārdu priekšā varēsi likt maģiskos burtus Dr. :D

Nav komentāru: