svētdiena, 2010. gada 2. maijs

WUOC, 10mila & Rogaine

šī nedēļa atnāca ar vienu ļoti patīkamu pārsteigumu: uzzināju, ka esmu vinnējis izsolē vietu komandā uz WUOC, kas notiks Borlänge, Zviedrijā no 19.-23. jūlijam. izsolē, jo brauks tikai tie, kas bija ar mieru paši segt visus ar dalību saistītos izdevumus un atlašu gadījumā es izlasē ticis nebūtu. tas lika nedaudz pamainīt treniņplānu, lai būtu formā uz WUOC garo distanci (ceru, ka pārējie man atvēlēs skriet garo), kas domājams būs mans šī gada nozīmīgākais starts.
vakar jau otro gadu ar lielu skaudību online vēroju Tiomilu. šogad pietrūka action, īpaši pēdējā etapā un vilšanos sagādāja mans klubs TuMe (kura sastāvā atgriezīšos Jukolā), kam 1. komanda ar Krūmu, CK un Sirmo noņēmās un otrā bija tikai 90. apvidus un distances toties bija diezgan interesantas, kas GPS sekošanu padarīja aizraujošāku, jo varēju pats domāt par variantiem un skatīties kā tie tiek realizēti. patīkami arī redzēt, ka ar katru gadu arvien vairāk latviešu skrien skandināvu klubos.
šonedēļ pēc pusmaratona vēl viegla nedēļa, bet nākamnedēļ sākšu trenēties kā iepriekš. nākamie mači ir North American Rogaine Championships Oregonas štatā 29.-30. maijā, kur piedalīšos kopā ar Seattle latvieti un pagājušā gada čempionu Pēteri Lediņu. ļoti ceru, ka šis 24h pasākums mani nepiebeigs un neatstās robu sagatavošanās procesā uz WUOC.
04/26-05/02
p. -
o. velo 45 min
t. 3x1600@5:38
c. velo 45 min
p. 3.2K@11.35, velo 45 min
s. easy 45 min
s. 13miles@6:42/mile
kopā ~6.5h

3 komentāri:

Eriks teica...

Maksāji lai skatītos 10 mila, vai kaut kā atradi citu iespēju? :)
Es tik online rezultatus pavēroju.. jā zēl par TuMe... vēl Bērcis kaut kādu zarazu noķēris un nevarēja normāli močit :(

kristaps teica...

samaksāju un bija to vērts :) kvalitāte bija diezgan laba un starts bija reāli kruti uzfilmēts

Jānis Kūms teica...

es arī ceru ka man atvēlēs vietu garajā distancē WUOC. sprintu netaisos skriet :D trenējies un tad jau uzmačosimies :)