piektdiena, 2010. gada 28. maijs

Hooters

vakar aizvadījām manu pirmo atvadu "ballīti", kas nebija gluži ballīte, bet pusdienas vienā no mūsu iecienītākajām vietām, Hooters. Hooters ir restorāns, kas orientēts uz vīriešu "baudām" un tāpēc iesaku to apmeklēt katram vīriešu dzimuma ASV apmeklētājam. tā ir kā neliela vienkāršā vīrieša paradīze.. jaukas "sportiski" ģērbtas meitenes, kas cenšās būt tuvu gan fiziski, gan garīgi, lielākoties ar rokām ēdami ēdieni, ne-dārgs alus, avīze virs pisuāra, sporta pārraides utt. te arī bilde ar Hooters meiteni
(lielākā daļa Hooters meiteņu ir vai nu dabas apdāvinātas, vai arī pašas apdāvinājušās :))

6 komentāri:

Mārtiņš Linde teica...

jopcig, laba vieta.

Jānis Kūms teica...

Eu es arī tādā gribu :D man jau šī meitene tīk :)
P.S. kad ierodies LV?

kristaps teica...

Latvijaa ierodos 17. juunijaa, bet jau 18. dodos Jukolu :)

Unknown teica...

jā, ēdiens man tiešām arī tur garšoja ;)un redzu, ka man ir pēc kā tiekties :D

EmDžei teica...

šitais jāver vaļā LV :D

Mikus Žagata teica...

Es arī domāju, ka Latvijā tāds iestādījums stabili ir vajadzīgs!