otrdiena, 2010. gada 1. jūnijs

North American Rogaine Champs

21h 13min, 85 km pa gaisa līniju un vairāki tūkstoši metru kāpums.. mans pirmais rogainings nebija no vieglajiem, bet mums (Verve Latvia) kā vienīgajiem izdevās savākt visus punktus un kļūt par Ziemeļamerikas čempioniem rogainingā.
sacensības notika Oregonas štatā, netālu no Antelope ciema. apvidus bija pārsvarā zālaini palieli kalni ar retiem kokiem, daudz gravām un gandrīz bez ceļiem. vietām arī akmeņi un klintis. startēju kopā ar Sietlā dzīvojošu latvieti Pēteri Lediņu, kam rogainingā pieredze ir daudz lielāka nekā man, un viņa ieguldījums maršruta plānošanā bija ļoti izšķirošs. domāju, ka mūsu panākumi galvenokārt bija dēļ labā plānojuma, kā arī diezgan precīzas orientēšanās. orientēšanās gan nedaudz piekliboja pa nakti, kad uztaisījām arī vienu lielāku kļūdu ap 1h. sākām diezgan ātri un pirmās ~5h skrējām visur, kur nebija pret kalnu, bet vēlāk skrējām arvien mazāk un mazāk līdz pēdējās stundās neskrējām vispār. mans primārais mērķis bija šo pasākumu pārdzīvot bez traumām un lielas bedres pēc tā, kas liekas arī izdevās, jo šodien jau jutos diezgan sakarīgi un nekādas nopietnas traumas, kas man traucētu trenēties, ieguvis neesmu.
pēc rogaina vēl palikām Oregonā, lai nākošajā dienā izbaudītu kajakošanu pa Kolumbijas upi. forši, sanāca man vēl viena pirmā reize un tīri labas emocijas. kajaks man likās ērtāks par sit-on-top un laivošanu es manuprāt varu izbaudīt vairāk, kad nav jāsacenšas.

vairāk bildes no kajakošanas
rogaina karte

05/24-05/30
p. -
o. velo 45 min
t. 3x1600@5:46
c. 4.8K@18:40
p. -
s. rogaine
s. rogaine

3 komentāri:

valters teica...

Apsveicu!
Kāpēc neesi ievietojis karti?

Jānis Kūms teica...

Super, tiešām prieks, ka uzvarējāt!

kristaps teica...

te arī karte