svētdiena, 2010. gada 21. marts

konkurence

šodien nejauši ieklīdu vecajā orient.lv lapā un atradu, ka tur glabājas rezultāti pat no 1997. gada. interesanti bija tos aplūkot un atcerēties vecos laikus, kad mans nopietnākais konkurents bija mans brālis Kaspars un nepārtrauktā sāncensība ar viņu noteikti bija ļoti svarīga manā orientēšanās prasmju attīstībā un ne tikai, jo sacentāmies mēs visur (vismaz es to tā uztvēru). interesanti arī, ka pēc viņa orientēšanās gaitu pārtraukšanas (ap 1999. g) mani rezultāti ar laiku palika vājāki. vispār jāsaka viņam paldies par konkurenci dažādās jomās, kas noteikti ir veicinājusi manu attīstību vispārīgi. žēl gan, ka tā neturpinājās ilgāk un mēs izvēlējāmies diezgan atšķirīgus dzīves ceļus.
manuprāt, šāda ikdienišķa konkurence ir ļoti veselīga un motivējoša un laika gaitā man tāda ir bijusi arī ar Žeņu Sprogi un Edgaru Bertuku un visos gadījumos devusi diezgan labu rezultātu, jo attiecīgajās sezonās esmu bijis diezgan labs.

šonedēļ atpūtas nedēļa.
03/15-21
p. -
o. velo 45 min
t. 3x1600@5:28, velo 45 min
c. velo 45 min
p. easy 50 min, velo 45 min
s. easy 45 min
s. 10miles@6:24/mile
kopā ~7h

Nav komentāru: