ceturtdiena, 2010. gada 22. aprīlis

amerikāņi un stulbums

vakar pie vakariņām biju ieslēdzis South Park, kur dzirdēju joku par amerikāņiem
- what do you call a white American person with PhD (doktora grāds) in math and physics?
- I don't know.
- stupid American!
ko šodien pie pusdienām izstāstīju saviem kolēģiem, tai skaitā 2 amerikāņiem, kas joku protams nesaprata un pat nedaudz par to apvainojās. neapšaubāmi, mēs eiropieši un liekas arī aziāti visus amerikāņus uzskatām par stulbiem neatkarīgi no tā, cik viņi ir izglītoti. man, pēc pusotra gada dzīvošanas ASV tomēr jāsaka, ka šis pēc-noklusējuma novērtējums ir diezgan nepareizs un lielākā daļa amerikāņu, ar kuriem esmu saskāries ir bijuši diezgan sakarīgi (es gan vairāk saskaros ar zinātnei tuviem cilvēkiem). vaina liekas ir meklējama Holivudā, kas nereti izceļ tieši stulbumu un arī atrod kādu īstu stulbeni, kas par to visu ir sajūsmā. ja man liktu salīdzināt amerikāni ar eiropieti, tad īpašības, kuras es izceltu drīzāk būtu pašapmierinātība ar sevi un savu dzīvi un pārlieku liels runīgums.

Nav komentāru: