svētdiena, 2010. gada 13. jūnijs

atgriešanās

nākošnedēļ atgriezīšos ne tikai Latvijā, bet arī o-sportā un somu klubā TuMe. šodien saņēmu e-pastu, kurā rakstīts, ka man Jukolā ir piešķirts 3. etaps TuMes 3. komandā, ar ko esmu diezgan apmierināts, jo vēlējos kādu no garajiem etapiem, lai arī 7. etaps man būtu paticis labāk. šobrīd nejūtos pārliecināts par savām nakts orientēšanās spējām, jo naktī nopietni orientējies neesmu vairāk kā 2 gadus. bez tam, cik esmu dzirdējis par Jukolas apvidu, tad tas ir ļoti sarežģīts pat dienā. tas tikai nozīmē, ka centīšos skriet īpaši droši un bieži lasīt karti.
sāku kravāt mantas.. izskatās, ka visas manas skriešanas kurpes somā neietilps un nāksies kādu pāri atstāt šeit.. un vienu brīdi es domāju, ka derētu nopirkt vēl vienu pāri, jo te tomēr sanāk ievērojami lētāk :P
06/07-06/13
p. -
o. -
t. 6x800@2:39
c. -
p. 8K@31:34, velo 45 min
s. easy 45 min, velo 45 min
s. 14miles@6:36/mile
kopā ~6h

Nav komentāru: