sestdiena, 2010. gada 26. jūnijs

saknes

lai arī pēdējos 10 gadus esmu dzīvojis gan Cēsīs, gan Rīgā, gan ASV, manas saknes ir Saldū. manas sportista gaitas jo sevišķi nebūtu iedomājamas bez Saldus OK un trenera Ojāra centīgā darba. man ir svarīgi neaizmirst no kurienes es nāku un cilvēkus, kuri man ir palīdzējuši tikt tur kur es esmu, tāpēc mazākais ko varu darīt, lai pateiktu paldies, ir atbalstīt viņu rīkotos pasākumus ar savu dalību, it īpaši, ja šie pasākumi piesaista vietējo publiku un mēdijus. šodien biju ieplānojis doties uz Saldu apciemot vecmāmiņu un internetā nejauši pamanīju, ka Saldus ezera svētku ietvaros šodien notiek skrējiens apkārt Saldus ezeram. ar lielu prieku sapratu, ka varu savus plānus papildināt ar dalību šajā pasākumā. apvidus skrējiens, kura garums bija 3,5 km iekļāva skriešanu pa taciņām, pļautu un nepļautu pļavu, kā arī nelielas upītes pārvarēšanu. sāku mierīgi un pirmo pusi turējos līderu grupā, ieņemot 3.-5. vietu, bet, pēc upītes pārvarēšanas trases vidusdaļā, ieskrienot nepļautā pļavā ar augstu zāli sāku tempa kāpināšanu un drīz izvirzījos vadībā, ko noturēju līdz pat finišam. otrajā vietā finišēja 18-nieks Reinis Grende, bet trešajā 16-nieks Rūdolfs Zērnis. prieks, ka varu iemest jaunajiem. prieks arī, ka šajā skrējienā piedalījās mans brālis Kaspars, ar kuru sacenties nebiju sen.
es sevi neuzskatu par nez kādu zvaigzni, bet domāju, ka arī vietējiem jauniešiem ir vērtīgi redzēt kādu, kas kādreiz ir bijis tāds pats kā viņi un centies izsisties augstāk un redzēt, ka tas ir iespējams. vismaz es tādos brīžos domātu "ja viņš varēja, es varēšu vēl labāk". vispār iedvesma, ejot uz lielu mērķi, ko nevar sasniegt ātri ir baigi nepieciešama. es šobrīd to smeļos no grāmatas "The Greatest: The Haile Gebrselassie Story".

1 komentārs:

Ārnieks teica...

piesakos rindā uz to grāmatu :)